onsdag 21 november 2012

Huge Bird

Bloggen har inte uppdaterats på vad som känns som en månad och det beror väl mest på att jag känner mig ganska oinspirerad för tillfället och brottas med en del orosmoln och stressmoment. Studier och mastodontuppgifter gör mig helt lamslagen gällande det mesta. Således publicerade inte jag någon torsdagstopp förra veckan när mina systrar gjorde det och hinner inte fixa någon just nu heller. Men för att göra ett avbrott bland stäpplöpare och spindelväv som hopats här på bloggen under senare tid kör vi en liten bild. Den här bilden fick Killen med stort K i kortformat när han fyllde år igår. Tanken är väl att den ska vara lite vitsig, men blir inte så förbannat vitsigt om man ska förklara vad den går ut på så jag skiter nog i att ens försöka mig på att förklara det fnissiga. Antingen kan ni någonstans klura ut vari det som är menat att vara roligt ligger, eller så kan ni bara uppskatta det som en kul bild. Eller nåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar