måndag 25 juni 2012

Stor i käften

Hähä, så mycket för att uppdatera mer frekvent. Jag håller på att rita, det tar bara lite längre tid att slutföra skit än vad det borde.

Men misströsta icke! Uppdatering med illustration kommer inom kort. Tills dess kanske ni kan hålla till godo med en illustratör som uppdaterar desto mer frekvent. Hon heter Katrin och är en fantastiskt rolig och udda enrutsillustratör. Framför allt är jag imponerad av hennes detaljrikedom. Ni hittar hennes alster på mischiefchampion.com.

Igenkänningshumor


Oigenkänningshumor

När ni sedan tröttnat på Katrins enrutare tycker jag ni borde spana in de två första avsnitten i nya Futuramasäsongen. Även känd som bästa jävla TV-serien någonsin.



Så. Nu borde ni väl vara distraherade tills jag kan uppbringa ett något mer substantiellt inlägg. Eller i alla fall ett inlägg som består mer av mina egna alster än andras.


Enjoyz!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar