torsdag 25 oktober 2012

Less is more och Bad bake day

Yows!

Det verkar tyvärr som att torsdagstoppen uteblir den här veckan då vi inte kan enas om något tema. Förslag är därför väldigt välkomna.

Men som plåster på eventuella sår bjuder jag på en bild jag ritat idag föreställande Ida som jag illustrerade en bloggheader åt för snart ett år sedan(?). Det är nämligen så att läsare dagligen klickar sig in på min blogg från länken på bad bake day, och eftersom Idas blogg är avsevärt mycket större än vad min är har jag håvat in ganska många läsare via den kanalen. Så här har ni lite skamlös reklam för bad bake day.




Det blev slutversionen, men jag anser själv att jag borde slutat med skugga och skit på texten lite tidigare. Har svårt att tygla mig själv ibland. Så här såg den ut innan jag gick bananas på skuggningen:




Bättre?

När jag får fatt i mina vattenfärger kanske jag skvätter på lite sådan med.

I alla fall, glöm inte gå in på Idas blogg nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar