fredag 13 april 2012

Huvudbry

Om någon ville veta så ägnar jag mig idag åt undvikande av studier och förpliktelser (på biblioteket för att göra det mindre påtagligt att jag så gör), MS Röj (totalt besatt) och hattbryderier. Det är ju så att jag ska på damsupé på Smålands imorgon och då måste man, enligt utsago, bära någon typ av huvudbonad. Det enda jag äger i huvudbonadsväg är en Guinnesshatt i plast som jag erhöll förra året då jag köpte en öl och en måltid till en summa överstigande 60 riksdaler på internationella Guinnessdagen på Upplands, en ful stråhatt à la Urban Outfitters, samt ett par guldpaljettbeklädda Musse Pigg-öron inhandlade för ca fyra år sedan på Disneyland i Paris. Inget av dessa alternativ känns särskilt lockande. Således, som alltid när jag är i behov av konsultation, vänder jag mig till världens bästa livlina (Obs! Tips, Rickard Sjöberg) - Google:























.....

Vid närmare eftertanke kanske jag bara knycklar till mig en foliehatt.













...eller så skiter jag i det helt och hållet.



(För er som undrar kommer bilderna från google.se, eller google.com, det går bra vilket som.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar