fredag 18 maj 2012

Something something

Låten jag är absolut vrålbesatt av för tillfället:


Den har egentligen en video också, men den kändes så hipsteraktig och skitnödig att jag inte vill publicera den. Den passade inte alls in med känslan jag tycker låten förmedlar. Jag har inte direkt lyssnat jätteuppmärksamt på texten, men melodin är så fin i refrängen att jag nästan vill bryta ihop och gråta av någon anledning. Udda. Den är dessutom med i en av mina absoluta favoritfilmer någonsin, The Kids Are All Right.

Har ni inte sett den bör ni åtgärda detta snarast möjligt! Världsklass på skådespeleriet. När Julianne Moore är den sämsta skådespelaren i filmen vet man att den är bra.

Et, voilà! Le trailer:


En trailer som dessvärre är sjukt missvisande. Här ser det ut som att det ska vara någon lite halvfnissig tokig Rob Schneider-aktig film. Det är det alltså inte.

Bara se den, jag lovar att du kommer tycka om den!



1 kommentar:

  1. Såg den, den var bra men då den saknade både magiska grisar och andra nödvändiga ingredienser ger jag den 4 av fem

    SvaraRadera