torsdag 23 februari 2012

På livsfronten intet nytt

Att skriva i bloggformat är något helt nytt för mig och därför finner jag det lite svårt att komma på saker som är värda att rapportera. Det finns mycket jag skulle kunna ranta om, men jag vill ogärna att det här ska bli en ren gnällblogg. Inget ont sagt om gnäll, det är ett tidsfördriv som slår ihjäl många av mitt dygns timmar, men ska det publiceras i textformat tycker jag nog att gnället måste ha ett slags syfte. Jag har en känsla av att le gnäll pour le gnäll inte håller som koncept och att det dessutom blir långtråkigt i längden. Jag vill heller inte att det här ska bli något slags substitut för dagboksskrivande, mitt liv är alldeles för ointressant för det. Nej, det kommer nog att ta ett tag innan jag vänjer mig vid bloggformatet och hittar ett koncept som jag känner mig bekväm och nöjd med. Tills jag lyckas med detta får ni hålla till godo med lite slumpartade inlägg och publicering av bilder. Här har ni en groda som jag ritade för snart ett år sedan innan jag blev tusch-och vattenfärgsfrälst:




Nu kom precis Hurida-san. Här jävlar ska hjärnstormas fikakoncept till Smålands nation. Återkommer med mer information senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar