söndag 16 september 2012

Älskade Nanna

Som ni märker blev det ingen torsdagstopp i torsdags och den här gången beror det faktiskt inte på att jag bara har skitit i det eller är jävlig sent ute med den, utan vi bestämde helt enkelt att det var lättast att hoppa över det den här veckan. För lite tid och för lite samordning. Nästa vecka ska jag väl rimligtvis lyckas punga ut något dock.

I vilket fall ville jag bara dela med mig av ett av Nanna Johanssons blogginlägg från i somras.
Jag vet att jag länkar till henne ganska ofta, men hon är verkligen en av de roligaste serietecknarna och skribenterna jag vet. Hon har för övrigt börjat blogga på nöjesguiden nuförtiden och där ska ni givetvis följa henne.



Eh, ja. Det var väl det jag hade på hjärtat för tillfället. Slut på meddelande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar