torsdag 29 mars 2012

It's alive!

Johorå, visst lever jag! Typiskt dålig på att blogga. Det är vad man får när man kombinerar kronisk lathet med någon typ av ambition. Jag har haft för avsikt att skriva ett inlägg flera gånger under veckan, men alltid kommer riktig eller påhittad upptagenhet i vägen. Här kommer i alla fall ett inte särskilt likt självporträtt av mig som jag gjorde för ungefär ett halvår sedan. Ganska ful, men lite kul ändå (mig i ett nötskal).



När jag senare (kanske imorgon) får tid och ork tänkte jag göra ett inlägg om TV-serier som jag gillar, alternativt inte gillar. Det blir kult! Kanske....

Så stay tuned!

Också: måste bara tillägga att två av mina läsare den senaste månade har hittat hit genom att söka på "Simons fitta". Dagens lol för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar