torsdag 8 mars 2012

Buzy bee!

Jag vet att det har varit lite tomt på uppdateringsfronten på sistone, men jag har faktiskt varit upptagen. Ja, ni läste rätt: UPPTAGEN. Aldrig trodde jag väl att något i mitt liv skulle vara så distraherande att jag inte ens har haft tid att glo på dataskärmen merparten av dygnet som ett psykotiskt jävla freak, men jorå. Det är alltså nationsfiket som jag och Frida-san startar imorgon som tagit tid. Efter sex timmar av, inte bulldeg, men likförbannat cheesecakesmet, bageldeg och köttbulleos upp till armhålorna och däröver känner jag mig minst sagt mör. Och imorgon sätter vi alltså igång på riktigt: torsdagsfika på smålands nation i Uppsala. Kom dit om du vill och kan!

Jag återkommer med om hur det gick en annan dag. Men nu ska här banne mig sovas! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar