måndag 12 mars 2012

Bad blogger!

Åh, sporadisk uppdatering John-Allan! Så jävla sämst att jag inte hunnit med att blogga alls under helgen. En snabb uppdatering hinns med:

Bästa fröken Uddbäck kom till mig i torsdags kväll och stannade hela helgen = fantastiska kakor, snittar och bruncher, för att inte tala om fantastiskt umgänge.

Lägenhetsfest i lördags. Mycket trevligt och lyckat. Tänk att jag fick ställa till med en fest där folk faktiskt kom. Vem hade trott?

Söndags-/bakis-filmmaraton i mjukisbyxor + läsk-, pizza-, chips-, glass-och Kevin Bacon-overload.

Idag, måndag - landskapsmöte på Smålands nation där vi blev officiellt valda till fikavärdar. Har även lyckats färdigställa affischen till torsdagsfikat, eller Bullebyn som det numera heter:

Sämst kvalitet, men bilden var för stor för min scanner så var tvungen att fota den istället

Jättetråkig uppdatering, jag vet. Och nu måste jag dessutom plugga. Fifan, mer tid hade inte suttit helt fel, även om jag med största sannolikhet hade använt majoriteten av den tiden till att pilla mig i naveln och stirra in i väggen. Men det är också viktigt; kvalitetstid för själen!

Imorgon ska jag försöka styra upp ett bättre inlägg.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar